Wednesday, November 26, 2008

SINA suurkoolitus - positiivne energialaks ja vabaduse tunne

SINA 3.lennu suurkoolitus on nüüd läbi, projektimeeskondades järgnevad sammudki ette võetud, osalejate tagasiside koondatud ning koolitajatega edasisidestav tagasisidekohtumine peetud.



72-tunnisesse päeva mahtus hulgaliselt mõtteid eesmärkidest, vabadusest, vastutusest, koostööst, olemise kvaliteedist ja sotsiaalsest ettevõtlusest. Ühesõnaga palju palju sellist, millest koolitundides ei räägita.

Mõned tagasisidekatked osalejatelt:
  • Ma ei ole kuskilt saanud nii palju positiivsed energiat kui selle kolme päeva jooksul.
  • Jäin rahule sellega, et koolitajad rääkisid selliseid asju, mis panid sügavalt mõtlema oma sisemise Mina üle.
  • Me saime meeskonnaga tugevama emotsionaalse sideme ja ülesannete tegemine läks libedalt, sest kõik rääkisid omavahel kergemini ja sellepärast oli seltskond rõõmus. Loomulikult sai visiooni ja missiooni sõnastada, et end veel rohkem motiveerida.
  • Üldiselt, et mitte ainult meie eest ei olnud plaanitud, vaid ka meie saime oma aega plaanida ka... pluss see energia, mis seal oli, oli lihtsalt suurepärane :D
  • Tunde ja teadmise, et kui ma olen plaaninud midagi ja olen selles täiesti kindel ja tahan seda südamest teha, siis ma teen selle ära!
  • Sain teada, mida see kõik mulle annab, ja tahet tuli veel juurde, midagi teha. Kui tulevad takstused, siis tuleb need ületada, mitte alla anda.
  • Saime selgemaks, millist probleemi me oma projektiga lahendame. Panime paika eesmärgid, mida me lõpuks saavutada tahame.
  • Ma pole üheltki ürituselt sellist energiat ja vabadusetunnet saanud.

Lisaks neile kahele meeleolukale hetkele, mis siia üles seatud, on Martin Tom Pallok'i suurepärased jäädvustused aadressil http://pilt.delfi.ee/picture/4897763/

Ning Evert Nõlv on oma meeleolukalt tabatud hetked üles seadnud aadressil: http://picasaweb.google.com/evertnolv/SinaKoolitus1416November2008#


Head pilidnautlemist kõigile! ;)

No comments: