Thursday, June 18, 2009

Täname toetajaid!

Head vabatahtlikud ja toetajad, aitäh, et olete andnud oma panuse SINA õppeprogrammi teostamisse! Tänu teie panusele on õppeprogrammi lõpetamas ligi 70 ettevõtlikku ja hoolivat noort.
Teisipäeva hommikul, 17.juunil kl 8.30–10.00 toimunud SINA tänuhommikul jagasid SINA-noored vabatahtlikele ja toetajatele enda projektikogemusi (siit leiad ka ürituse fotojäädvustused).

Näiteks algatas Reelika projekti „Heategude kalender“, et suunata inimesi rohkem mõtlema sellele, kuidas igas päevas rohkem head teha. Kalendrimüügist kogutud 50 000 krooni annetas Reelika aga Väikemõisa lastekodule Viljandimaal.


Projekt „Nett – Nõnda Edastame Taaskasutuse Tähtsust“ (fotol projektijuht Haldi Vanatoa) tutvustas kordaläinud tegevusaastat, sealhulgas moekonkurssi „Grammofon“ korraldamist Uuskasutuskeskuses ning uue aasta tegevusplaane.

Esimese lennu projektist „KOOS-BMECTE“ on aga välja kasvanud iseseisev organisatsioon, mis ühendab Eesti eri rahvustest noori ning korraldab neile lõbusaid ja õpetlikke sündmusi ühiskondlikelt olulistel teemadel.

SINA kolmanda lennu ametlik lõpetamine toimub SINA suvekoolis 26.-28.juunil Harmil. Kuid enamik 3.lennu projektidest plaanivad jätkata oma tegevust ka uuel hooajal. Nii soovime noortele lennukaid ideid, suuri unistusi ja julget pealehakkamist!

Samuti on meil suur rõõm selle üle, et paljud tänased toetajad on jätkuvalt meiega uuel hooajal, kui käivitame tegevuse ka Tartumaal. Teiega koos saame aidata Eesti noortel suured ideed teoks teha.


Täname ka Radisson SAS hotelli toreda hommiku võõrustamise eest.

1 comment:

Katriin said...

Ma olen ju teada-tuntud härda meele pärast. Praegu lugesin seda sissekannet ja vaatasin pilte ja mul tulid õnnest pisarad silma. Ma olen nii õnnelik, et SINA mu elus on!!!